Bff photo

Bff photo
Dati click pe poza si veti putea intra pe pagina noastra de facebook

marți, 4 iunie 2013

Testul prieteniei adevarate

Dragi privitori ai acestei pagini in continuare veti vedea testul dintre mine si prietena mea cea mai buna(Ana),urmand ca maine sa  publicam o fotografie impreuna si una separata fiecare.Asa ca sper sa va placa:
-Andreea:Care este mancarea mea favorita?
Ana:Pizza
Andreea:Adevarat!
Ana:Care este sucul meu favorit?
Andreea:Fanta
Ana:Da!!
Andreea:Hmmmm...In ce data m-am nascut?
Ana:Deci,stai,stai stiu ca este in Februarie..nu-i asa?
Andreea:Da!Dar in ce zi si in ce an?
Ana:2000...........................................................Dar parca era ceva cu 2...20 Februarie 2000!
Andreea:Da,bravo!
Ana:Care este culoarea mea preferata?
Andreea:albastru,verde.turcoaz,portocaliu,roz.....hmmmm.......coraiii!
Ana:Da,vezi ca sti !
Andreea:Care este firma mea preferata de strugurele?
Ana:Nivea!
Andreea:Mai dar de unde sti tu asta??
Ana:Stiu ca tu mi-ai zis ieri si te-am si vazut!
Andreea;bine,cum zici tu!
Ana:Am un animal de companie?
Andreea:Da ai, un catel pe nume As!
Andreea:Care este sarbatoarea mea favorita?
Ana:Craciunul!
Andreea: Gresit!Sarbatoarea este...Mos Nicolae!
Ana:Care este melodia mea preferata?
Andreea:Feel this moment-Christina Aguilera si Pitbull
Ana:Da
Andreea:Ce anotimp imi place?
Ana:Vara
Andreea:Da,dar erai tentata sa zici prim...
Ana:Ma rog!
Ana:Care este cea mai frumoasa intamplare a noastra?
Andreea:Acum vre-o saptamana sau doua cand doamna profesoara de engleza a vrut sa zica ceva legat de un cerc si a spus : ,,round cercle''(cerc rotund) :))
Ana:Da :)))))))))))
Si ultima intrebare a fost adresata de catre mine Anei:
Andreea:Fructul meu preferat?
Ana:Capsunile,mi-ai zis astazi pe drum ca-ti plac!
Andreea:Ah,am uitat!
Sper sa va fi placut , acesta a fost testul realizat de catre mine si prietena mea cea mai buna!Iar scorul este:
Ana:10 puncte
Andreea:10 puncte
Inseamna ca ne cunoasteam 99% .Multumim pentru atentie!

                                                            Semnatura,
                                                                                  Bff's Comunity!



12 comentarii: